SIKÇA SORULAN SORULAR

 

 

 

1.NASIL SİPARİŞ OLUŞTURABİLİRİM?

 

  • www.sqol.com.tr üzerinden hızlı sipariş verebilirsiniz.
  • Instagram hesabımız sqol_turkiye üzerinden DM yolu ile
  • Facebook hesabımız sqolturkiye üzerinden Messenger ile 

 

2.ÜRÜNLERİN SON KULLANMA TARİHİ NEDİR?


 Her ürünün ya da ambalajının üzerinde son kullanma tarihi belirtilmiştir.

 

3.SQOL.COM.TR'DE ALINAN ÜRÜNLERİN BAKANLIK ONAYI VAR MI?

 

Evet. SQOL' da satışa sunulan tüm ürünlerin Tarım / Sağlık Bakanlığı onayı bulunmaktadır.

 

4.ÜRÜNLERİN FİYATLARINA KDV DAHİL Mİ?

 

Tüm ürünlerin satış fiyatlarına KDV dahildir.

 

5.NASIL ÜYE OLABİLİRİM?

 

sqol.com.tr linkinden giriş yapın. Açılan sayfada “Üye Ol” butonu ile gelen sayfadaki bilgileri doldurduktan sonra “Üye ol ” butonu ile kayıt olabilirsiniz.

 

6.KİŞİSEL VERİLERİM KORUNUYOR MU?

 

sqol.com.tr sitesine üye olurken ve alışveriş yaparken sağladığınız kişisel verileriniz 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“KVKK”) uyarınca işleme amacı ile bağlantılı, sınırlı ve ölçülü olacak şekilde, işlenmelerini gerektiren amaç çerçevesinde kaydedilir,    depolanır, muhafaza edilir, yeniden düzenlenir, hukuken bu kişisel verileri talep etmeye yetkili olan kurumlar ile paylaşılır, KVKK’nın ve diğer kanunların öngördüğü koşullarda üçüncü kişilere aktarılabilir, devredilebilir ve KVKK’da sayılan diğer şekillerde işlenebilir. Ayrıca, kişisel verilerinizin işlenmesine ilişkin detaylı düzenlemeye Sqol Üyelik Sözleşmesi ve Gizlilik Prensiplerinde yer verilmiştir.

 

7. E-FATURA NEDİR?

 

Gelir İdaresi Başkanlığının 433 Seri No’lu vergi Usul Kanunu genel tebliğigereğince 1 Ocak 2016 tarihi itibari ile e-Fatura uygulaması yürürlüğegirmiştir. E–Fatura, gelir idaresi başkanlığı tarafından belirlenen standartlara uygun olarak faturanın elektronik ortamda oluşturulması, elektronik ortamda muhafazası ve ibrazını kapsayan bir uygulamadır.

 

8. E-FATURAM NE ZAMAN VE NASIL GÖNDERİLECEK?

 

Siparişinizin kargoya teslimatının sağlanmasının ardından 7 gün içinde faturanız siparişinizi oluşturduğunuz e-mail adresinize gönderilecektir.

 

9.ÖDEME YÖNTEMLERİ NELERDİR?

 

Visa, MasterCard ya da American Express kredi kartları, banka kartları ve bankanıza bağlı bir sanal kart ile alışveriş yapabilirsiniz.

 

10.SİPARİŞ ETTİĞİM ÜRÜN YANLIŞ GELİRSE NE YAPMALIYIM?

 

Ürün elinize sipariş ettiğinizden farklı gelirse [email protected] mail adresinden müşteri hizmetlerimize ulaşarak değişim yapılmasını sağlayabilirsiniz.

 

11.YENİ SİPARİŞ OLUŞTURDUM,SİPARİŞİMİ DEĞİŞTİREBİLİR MİYİM?

 

sqol.com.tr’den oluşturduğunuz siparişlerde, siparişiniz henüz kargoya teslim edilmediyse  [email protected] mail adresinden müşteri hizmetlerine ulaşarak değişimini sağlayabilirsiniz. 

 

Siparişimin teslim edileceği adresi değiştirebilir miyim?


Öncelikle siparişlerim sayfasından siparişinizin kargoya teslim edilip edilmediğini kontrol ediniz. Sipariş verdiğiniz ürün kargoya teslim edilmediyse teslimat adresini değiştirebilmek için [email protected] adresinden destek taleplerinizi iletebilirsiniz.

 

12.SİPARİŞİMİ NASIL TAKİP EDEBİLİRİM?

 

Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde üyelik e-posta adresinize ve üyeliğinizde kayıtlı telefon numaranıza SMS ile bilgi iletilmektedir. Siparişleriniz UPS firması ile adresinize iletilmektedir.

 

13.SİPARİŞİM NE ZAMAN KARGOYA VERİLİR?

 

Siparişinizin ödemesi onaylandıktan sonra ortalama 3 iş günü içerisinde ürününüz kargoya teslim edilmektedir. Ürününüz kargoya teslim edildikten sonra bulunduğunuz bölgeye göre teslimat süresi 1 ila 7 iş günü arasında değişmektedir.

 

14.SİPARİŞİMİN KARGO TAKİBİNİ NASIL YAPABİLİRİM?

 

Kargonuzun durumunu www.sqol.com.tr anasayfasında yer alan ‘Sipariş Takip’ alanından ya da kargo şirketinin web sitesinden kargo takip numaranız ile takip edebilirsiniz.

 

15.KARGO ÜRÜNÜ GETİRDİĞİNDE TESLİM ALIRKEN DİKKAT ETMEM GEREKEN BİR DURUM VAR MI?

 

Kargo ile gönderim esnasında kargodan kaynaklı olarak ürünlerde yırtılma, ıslanma vb hasarlar oluşabilmektedir. Bu sebeple ürünü teslim alırken paketinizde herhangi bir hasar olup olmadığını kontrol ediniz. Ürün hasar görmüş ise teslim almayıp yetkili kişiye tutanak tutturunuz.

 

16.KARGO GELMİŞ ANCAK BENİ EVDE BULAMAMIŞ ÜRÜNE NASIL ULAŞABİLİRİM?

 

Bildirilen adreste bulunmamanız durumunda sipariş verdiğiniz ürün bulunduğunuz adrese en yakın kargo şubesine gönderilmektedir. 3 Gün içerisinde şubeden kimlik numaranızla teslim alabilirsiniz. 3 gün içerisinde teslim almadığınız takdirde ürünler tarafımıza geri gönderilmektedir.

 

17.SİPARİŞİMİ İPTAL EDEBİLİR MİYİM?

 

Oluşturduğunuz sipariş henüz kargoya teslim edilmediyse siparişinizi iptal edebilirsiniz.  Sipariş durumunuzdan siparişinizin kargoya teslim edilip edilmediğini öğrenebilir, kargoya teslimatı yapılmadıysa [email protected] adresine mail atabilirsiniz.

 

18.ALDIĞIM ÜRÜNÜ İADE EDEBİLİR MİYİM?

 

Satın aldığınız ürünü size ulaşmasından itibaren 15 gün içerisinde iade edebilirsiniz ancak ürünün kullanılmamış, ambalajının hasar görmemiş ve kapağının açılıp hava ile temas etmesi sağlanmamış olması gerekmektedir.

 

19.İPTAL EDİLEN SİPARİŞİN PARA İADESİ NE KADAR SÜREDE GERÇEKLEŞİR?

 

 

Siparişi iptal ettiğinizde ya da ürünü geri iade ettiğinizde, ürünün bize ulaşmasından itibaren 7-10 iş günü içerisinde para iadesi yapılmaktadır.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR